Worstenactie Liemers Harmonie Duiven 2023-2024

Liemers Harmonie Duiven verkoopt ambachtelijke rookworsten, leverworsten en grillworsten! We doen dit om de clubkas van een extraatje te voorzien. Investeer in worsten en daardoor in muziek. De lekkere worsten worden ambachtelijk gemaakt door Bryan van Schipper Vlees&BBQ in Zevenaar. De rookworsten zijn ook nog eens glutenvrij.

Rookworsten (250gr.) kosten 3,75 euro per stuk; koop je drie worsten, dan kosten ze samen 10 euro. De leverworsten en grillworsten (500gr.) zijn te koop voor 6,50 per stuk. Je ontvangt dan echte slagerskwaliteit én steunt muziek en zang van Liemers Harmonie Duiven.

Bestellen kan iedere week tot zondagavond. De bestelling afhalen kan op de volgende donderdagavond tussen 19.15-19.30 uur in ’t Muziekhuus. Bestellen kan ook direct bij een van onze leden.

Bestelformulier:

Per stuk 3,75 euro, drie voor 10 euro.
Per stuk 6,50 euro.

Na je bestelling ontvang je een bevestiging in de mail. Heb je geen bericht gehad voor zaterdag? Stuur dan een bericht naar worstenactie@liemersharmonie.nl.