Jeugdslagwerkgroep

De jeugdslagwerkgroep is de opleidingsgroep van de Liemers Harmonie Duiven. Iedereen speelt natuurlijk op zijn eigen instrument, maar tijdens de repetitie ligt de nadruk op het samen spelen met anderen. Onder leiding van dirigent Raymond Jansen wordt er elke woensdagavond toegewerkt naar de eerste optredens binnen de vereniging. Voor de jonge leden is de jeugdslagwerkgroep namelijk de opstap richting de slagwerkgroep.

Lijkt het je leuk om mee te spelen of een keer te komen kijken? Of heb je nog vragen? Neem contact op met onze jeugdcommissie via secretarisliemersharmonie@outlook.com. Deelnemen aan de jeugdslagwerkgroep is ook mogelijk als je geen individuele muziekles volgt bij Liemers Harmonie Duiven.