Contributie en lesgeld

Voor het lidmaatschap van Liemers Harmonie Duiven betaalt u een contributie. Hierdoor kunt u wekelijks muziek maken in onze eigen repetitieruimte bij het harmonieorkest of slagwerkgroep. Of u kunt maandelijks zingen bij het koor. Voor leden van Liemers Harmonie Duiven bieden wij muziekles aan. Hieronder vindt u de kosten voor contributie en muzieklessen in 2024:

ContributieKosten
Junior (met les tot A-examen)€ 20,50 per kwartaal
Junior (t/m 17 jaar) € 39,75 per kwartaal
Senior (vanaf 18 jaar) € 62,50 per kwartaal
Koorleden€ 34,00 per kwartaal
Half-geldleden€ 31,25 per kwartaal
Lesgeld per kwartaal € 103,50

Lidmaatschap

Als lid van Liemers Harmonie Duiven mag je (twee-)wekelijks je favoriete hobby uitoefenen: muziek maken of zingen. Met uitzondering van de vakanties heb je wekelijks een repetitie die je voorbereid op één tot twee concerten per jaar. Daarnaast werk je toe naar andere optredens die we gedurende het jaar verzorgen en waar jij als lid je bijdrage aan levert.

Naast het muziek maken zorgen we voor een gezellige sfeer tijdens en na de repetities en organiseren we een barbecue en voorspeelmiddag waar de jeugdleden van zich laten horen. Voor de jeugd wordt samen met Schutterij Onderling Genoegen ook een jeugdactiviteit georganiseerd.

Half-geldleden spelen wél mee met de straatoptredens, hebben voldoende muzikaal niveau, maar maken geen gebruik van de wekelijkse repetities.

Lessen

• 35 lessen per schooljaar van een ervaren, professionele docent
  • instrument in bruikleen
  • lesruimte in beheer van Liemers Harmonie Duiven

Gelrepas

Het is mogelijk om gebruik te maken van de Gelrepas voor het voldoen van de contributie. De Gelrepas is bedoeld voor iedereen met een laag inkomen in de gemeenten Arnhem, Duiven, Renkum, Rheden, Rozendaal, Westervoort en Zevenaar. Meer informatie over het aanvragen van de Gelrepas is te vinden op: https://www.gelrepas.nl/duiven

Hoe word ik lid?
Stuur een bericht naar secretarisliemersharmonie@outlook.com en wij kijken samen naar de mogelijkheden om te beginnen met muziek maken bij Liemers Harmonie Duiven.